- Hypogonder28 december 2016 om 13:19
Goedemiddag,
Ik heb even een vraag. Ik heb afgelopen maandag heel hard mijn hoofd gestoten aan de tafel. Rechts achter op m’n hoofd. Binnen een uur werd m’n hele kaak stijf en kreeg ik een soort druk in m’n hoofd. Dat heeft de hele avond aangehouden en toen ik in de avond in bed ging liggen kreeg ik tintelingen in mijn linkerbeen en raakte ik in paniek. Ik ben erg hypogondrisch en ga dus altijd van het ergste uit. Ik zit dus te denken aan een hersenbloeding. Ik ben gister naar de huisarts geweest, maar na een paar neurologische onderzoekjes zei hij dat het geen hersenbloeding is. Wel moet ik het in de gaten houden of het erger word of dat er misschien symptomen bijkomen. Ik heb nog steeds zeurende hoofdpijn(niet intens pijn) en druk in m’n hoofd. Ook heb ik nu pijn in m’n wang en m’n kaak is nog wat stijf. Ik ben erg onrustig hierdoor en kan niet eens genieten van de dag. Maar als het een hersenbloeding is dan zouden de symptomen na bijna 48 uur toch wel erger worden? Ik ga morgen maar weer even naar de huisarts, want ik ben hier absoluut niet gerust op. Alvast bedankt voor jullie reacties.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 december 2016 om 14:55Een hersenbloeding zal het zeker niet met de symptomen die je hebt. Een hersenschudding is dan toch wel voor de hand liggender. Â Waarschijnlijk ben je door de angst en stress wel aan het hyperventileren. Wang, kaak en tintelingen kunnen daar wel door veroorzaakt worden.
Reageren