- Lynn4 februari 2017 om 09:06
Goedemorgen,
Ik zit nu al een paar weken met dezelfde klachten.
Het begon ergens begin Januari dit jaar.Ik heb rechts bovenop mijn hoofd een soort druk. Net alsof er iets onder mijn hoofd zit. Het trekt ook helemaal naar beneden toe naar mijn oor, kaak, nek en zelfs de binnenkant van mijn mond soms. Ook mijn nek is erg stijf en pijnlijk. Gister leek het alsof mijn oor in brand stond. Dat voelde zo raar. Een week of 2 geleden ben ik 2 dagen lang duizelig geweest en een vreemde druk op mijn ogen. De druk op mijn hoofd is er niet constant, maar komt ineens opzetten. De ene keer duurt dit de hele dag, soms 2/3 dagen. En soms heb ik het een aantal dagen niet. Ik ben al bij de huisarts geweest en die zegt dat het spierspanningshoofdpijn is.
Ik ben zelf hypogonder dus voor mij is het moeilijk te geloven, omdat je van het ergste uitgaat.
Ik moet zeggen dat ik een periode met redelijk wat stress achter de rug heb. Soms heb ik dat nog steeds wel. Vooral door de hypogondrie. Maar daar krijg ik gelukkig hulp voor. Terwijl ik dit typ heb ik ook hele vervelende druk. Het zit alleen maar aan 1 kant steeds. Wat is jullie mening? Als de druk nog een week aanhoudt dan ga ik zeker weer even terug naar de huisarts.
Alvast heel erg bedankt voor de reacties!1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 februari 2017 om 09:52Ik denk toch dat het alles met spanningsklachten te maken heeft.
Reageren