- Elke11 mei 2017 om 20:42
ik heb sinds een aantal weken klachten die me veel zorgen geven. De huisarts zegt dat het door stress komt. Maar eigenlijk heb ik dat afgelopen tijd niet gehad. ( aan het begin van het jaar wel.)
Ik heb last van hoofdpijn + misselijkheid, kom slecht uit mijn woorden met praten. Vergeet woorden of draai letters etc om. Erg gênant. Dit is vooral als ik spontaan wat wil zeggen. Ook zie ik lichtslangetjes in mijn ogen en heb ik last van mijn linker lichaamshelft ( links). Mijn oogarts heeft naar mn ogen gekeken maar ziet daar niks raars. ( ik ben bekend bij de oogarts ivm een cataract operatie) maar dit alles komt dus door stress, aldus mijn huisarts. Terwijl dit toch veel meer lijkt op een hersentumor.
Ik heb gezegd dat ik dat dan graag van een neuroloog zou willen horen. Maar de huisarts vind het niet nodig.
Ik krijg hier iig wel stress van.
E.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 mei 2017 om 21:03Stress kan de klachten wel veroorzaken. Maar als je verder onderzoek wilt, zul je dat toch met de huisarts verder moeten bespreken.
ReagerenElke11 mei 2017 om 21:11Maar als de huisarts naar me luisterd weet hij dat het psychisch goed gaat met me. Afgelopen januari heeft mijn broertje zelfmoord gepleegd onverwacht  (voor ons) en daarom krijg ik meteen een stempel angst/stress/overspannen.
Erg makkelijk als je het mij vraagt.
Ik zal het via een andere huisartsen moeten vragen vrees ik.
Bedankt voor je antwoord iig.
E.
Reageren