- Dehlia17 april 2016 om 18:27
Hoi!
Ik ben een meisje van 17 jaar. Zit nu op het MBO maatschappelijke zorg.
Sinds 1/1,5 jaar heb ik last van een soort spastische/schokkende armen. Ik dacht zelf eerst dat het lag aan stress of vermoeidheid na een lange dag.
In oktober heb ik in het ziekenhuis gelegen met een nierbekken ontsteking. Toen ik thuis was, had ik een epileptische aanval, de dokter die langs kwam dacht dat het door mijn bloeddruk kwam die ineens naar beneden zakte. Was toen inmiddels al bijna een hele dag thuis. Rond die tijd begonnen de schokken ook erger te worden, als ik een ‘goede’ aanval heb, schokt ook mijn bovenlichaam mee, voor een paar seconden. Ik ben wel bij bewustzijn en krijg alles om me heen ook mee maar ik kan niet reageren of iets vastpakken zodat het stopt.
Ook ben ik snel en vaak moe en ben ik snel geirriteerd.
Ik ben naar de dokter gegaan omdat ik geen link meer kon vinden met vermoeid zijn of stress. Ik heb het soms de hele dag door, en soms is het ook een week weg en heb ik nergens last van.
Ook gebeurt het als ik gewoon in het weekend thuis ben en ik op mijn laptop aan het typen ben.
De dokter heeft een aantal testen gedaan en wist het niet, ik ben doorgestuurd naar een neuroloog. De neuroloog heeft ook wat testen gedaan zoals mijn reflexen etc. Dat was allemaal goed en er kwam niks uit. De neuroloog heeft mij laten bloedprikken op lever ziektes en schildklier problemen, mijn bloed was gewoon gezond en ook daar kwam niks uit. Nu moet ik binnenkort weer heen voor een EEG.Ik zit er erg mee en het belemmert mij ook. Zijn er misschien mensen die deze klachten ook hebben gehad?