Zoeken Vraag het forum

soms ineens schokbewegingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • tes

Hallo,
    ik weet niet of dit op het goede deel van het forum staat, maar ik hoop van wel 🙂

soms als ik gewoon ergens zit en ontspan krijg ik een soort van rilling of schokbeweging door mijn lichaam. het is meestal in mijn nek, armen en benen of schouders.mijn arm maakt dan zeg maar ineens een snelle schokbeweging wat ik niet zelf doe. ik heb het niet heel vaak, maar meestal
    -in de ochtend
    -als ik op een stoel zit
    – als ik ontspan en niks doe
    -als het koud is
    -als ik nerveus ben
    ik heb het over het algemeen 1 keer in de 2 dagen. ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik heb soms ook hoofdpijn boven mijn oog. als ik die hoofdpijn heb dan tril ik vaker.is dit normaal? ik slik verder geen medicatie(behalve anticonceptiepil)en ik ben 16 jaar.
    groeten tes

2 reacties
    Reageren
    Laila

Dit heb ik soms ook. Soms lig ik in bed en dan is het alsof mijn hele lichaam een stuiptrekking heeft. Ik heb er ook totaal geen controle over maar het gebeurt bij mij niet erg vaak meer nu school afgelopen is (ik ben 17). Ik denk dat het misschien door stress komt want in het midden van het schooljaar (toen ik echt heel erg gestresst was en weinig sliep) toen had ik het bijna elke dag.

Groetjes Laila

Reageren
    Kim

Ik heb het wel eens als ik oververmoeid ben.

Reageren
Reageer op: soms ineens schokbewegingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.