- Anoniem22 oktober 2015 om 12:51
Hallo,
Ik heb nu al een aantal weken last van wisselende klachten. Soms voel ik een soort van spiertrilling in mijn lip. Dit is vaak op dezelfde plek, rechts in mijn bovenlip. Soms ervaar ik ook trillingen rondom mijn kin maar dit is zeer weinig en dat is vaak 1 trilling, waar de trillingen in mijn lip langer kunnen aanhouden. Daarnaast heb ervaar ik ook trillingen bij de traanbuis van mijn rechteroog. Niet constant maar soms wel vaak op een dag. Daarnaast heb ik soms ook een lichte pijn (dus niet heel pijnlijk maar wel opmerkelijk) rondom mijn linkeroor. Dit is vaak bij mijn wang/kaak ter hoogte van mijn oor en oorlel en heel soms achter mijn oorlel in het kuiltje. Nu heb ik geprobeerd te zoeken op het internet wat dit kan zijn en ik kom eigenlijk terecht op aangezichtspijn, bijvoorbeeld veroorzaakt door een herpes virus. Ik heb echter geen zichtbare symptomen.
Daarnaast heb ik een periode van stress gehad echter is dat nu wel een stuk minder. Wellicht dat ik het gewoon moet negeren, het valt mij nu alleen steeds op…3 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2015 om 15:24Bij een herpes infectie hoeven er niet altijd zichtbare symptomen te zijn. Nooit eerder een koortslip gehad?
Reageren
Stress kan natuurlijk ook…
Kijk de komende dagen even hoe het zich verder ontwikkeld. Als de klachten aanhouden ga dan even naar de huisartsAnoniem22 oktober 2015 om 15:36Nee niet eerder een koortslip gehad. De hiervoor genoemde symptomen spelen nu al een aantal weken ( langer dan 8 weken)
ReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2015 om 16:13Het kan ook door een zenuwontsteking worden veroorzaakt.
Reageren
Ga dus even naar de huisarts met de klachten