3 weken geleden bij de tandarts geweest. letterlijk onder begeleiding en met veel angst en stress.
Tandarts zet een verdoving in de linker bovenkaak en doet zijn ding.
Daags na tandarts bezoek merk ik allemaal vreemde sensorische klachten in mijn linker gezichts helft. Wang is stijf en voelt pijnlijk, branderig en koud aan. hetzelfde voor het jukbeen regio. Tandarts zegt ga maar naar de huisarts. Huisarts zegt ga maar naar een neuroloog.
Maar goed ik heb dus ook een angststoornis verleden(2 jaar geleden) en nu twijfel ik of ik daadwerkelijk een fysiek probleem heb(zenuwschade) of dat mijn angststoornis weer in de weg zit.
Tevens merk ik op dat dit probleem mij niet echt los laat(veel googlen en onrust.).
Hier iemand misschien een idee?
Moeilijk te zeggen zo...Het zou kunnen dat er een zenuw beschadigd is geraakt, maar dat herstelt dan in de regel ook vanzelf weer
Denk ook aan het effect van de verdoving zelf. Een biologisch tandarts zou je kunnen helpen verder te kijken en wat balans te brengen. Zelf bij een biologische tandarts geweest, die samenwerkt met een kinesioloog, die kan testen waar het euvel hem in zit en wat jouw lichaam nodig heeft.