Zoeken Vraag het forum

Tintelingen, weinig eetlust en hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Sinds een week of 4 heb ik last van paniekaanvallen, dit komt waarschijnlijk door de XTC die ik op Koningsdag gebruikt heb, en ben hiervoor meerdere malen bij de huisarts geweest. Hier ook een gesprek voor met een maatschappelijk werkster. Maar, aangezien ik nu totaal andere klachten heb dan normaal, wou ik het toch eens even hier vragen.

Nu heb ik last van soms een beetje warrig zicht en moet dan een paar keer goed met mijn ogen knipperen, of denk iets te zien in m’n linker ooghoek (soort zwarte vlek). Af en toe een beetje verward lijkt het. Heb sinds vanochtend hoofdpijn gekregen die steeds erger werd, en nu gelukkig weer een beetje afzwakt(heb ik wel vaker, maar toch), en heb ook af en toe tintelingen op m’n schedel, die afwisselen met een raar dof gevoel. Sinds vrijdag ochtend vroeg geen echte eetlust, en heb sindsdien bijna niks gegeten, toen ik een boterham wou eten werd ik misselijk. Af en toe ook last van (kou)rillingen en spiertrekjes, en dan ineens weer erg warm.

Aangezien ik gisterochtend (misschien door die klachten of andersom) een paniekaanval kreeg, had ik de dokterspost gebeld, en die zei dat het waarschijnlijk gewoon hyperventilatie is. Maar nu kreeg ik vanochtend toen ik de hond uit ging laten ook een soort samentrekkingen of kloppingen in mijn keel, rondom m’n adamsappel. Temperatuur heb ik ook al meerde malen gemeten die is rond de 36.9-37.2 onder m’n tong.

Aangezien ik nu geen paniekaanval heb of iets, vind ik het toch erg vervelend allemaal, en twijfel of het serieuze klachten zijn, of door de paniekaanvallen/hyperventilatie.

Als ik zo eens google kom je de grootste horrorverhalen tegen, waar in ik mijzelf soms wel/soms niet kan vinden. Heb ook zo’n week of drie geleden een wortelkanaalbehandeling gekregen, er zat een ontsteking in m’n voortand die rondom bovenlip/neus helemaal opzwolde. Hier heb ik antibiotica voor gekregen, waar ik ook al geen echte fan van ben.

Zou toch eens de meningen hier willen weten, aangezien ik de gedachte heb dat ze denken “Oh, daar heb je hem weer” mocht ik de huisartsenpost van het ziekenhuis bellen.

Alvast bedankt!

Reageer op: Tintelingen, weinig eetlust en hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.