- Anne1 februari 2019 om 23:26
Haai,
ik heb 4 maanden last van tinelingen, het begon met schokjes in mijn arm en daarna langzaam me hele lichaam inclusief hoofd. Het kwam een paar dagen en dan weer niet en ook in combinatie met duizeligheid.
Ik ben een paar x bij de huisarts geweest en die geeft aan dat het hyperventilatie of stress/angst kan zijn. Ik heb het afgewacht maar het lijkt steeds erger te worden. De tintelingen worden erger en prikken gewoon in me hoofd en hele lichaam de hele dag door elke dag. Elke avond als ik ging liggen een enorme hoofdpijn en erg verschillend me hele hoofd. De ene keer is het een druk gevoel en de andere x steken.
Me hoofd pijn en tintelingen die komen altijd allebei in combinatie met duizeligheid. Als ik ga liggen helemaal dan stopt het niet. De laatste dagen heb ik enorm erge hoofd pijn het wordt alleen maar erger en erger en de duizeligheid ook en trillen. Echt 24 uur lang door paracetamol helpt niet uitrusten lukt ook niet in verband met de klachten helaas…
Ik ben echt bang dat het een hersentumor is… weet iemand hier meer over? Zijn er mensen met de zelfde klachten? En zijn dit symptonen van een hersentumor? Dank jullie wel❤️?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 februari 2019 om 00:25