Zoeken Vraag het forum

Is MS uit te sluiten met een MRI van de hersenen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sonja

Ik loop al enige tijd met vage klachten.
    Zenuwpijnen in rug en benen en rechter arm.
    Ook wat slap gevoel in de benen met name met trap lopen.
    Ook heb ik last van trillingen in mijn hand, armz schouder.
    Ook wat slap gevoel in mijn handen.
    Met name met iets vasthouden zoals een pen, telefoon enzo komt dat gevoel van beven en slapte naar boven.
    Ik ben een jonge vrouw van 30 jaar.
    Ik ben angstig voor een neurologisch probleem.
    Vanavond heb ik een MRI van mijn hoofd.

Is daarmee uit te sluiten of mijn klachten een neurologisch probleem zijn? Of zijn er nog andere onderzoeken nodig?
    Ik heb al een bloed onderzoek gehad en mijn reflexen zijn ook al nagekeken door de neuroloog. Deze waren goed.

NB: ik heb ook last van angstklachten.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen neurologische klachten, maar klachten door je angststoornis en hyperventileren

Reageren
Reageer op: Is MS uit te sluiten met een MRI van de hersenen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.