Zoeken Vraag het forum

Zijn dit symptomen van

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Dan kan wel eens gebeuren bij spanningen

Paniek

het heeft niet met hetgeen waar ik bang voor ben te maken? Ik vind het zo eng in combi met het stijve kaakgevoel en alle andere klachten

Reageren
    John (moderator)

Het heeft alles met angst te maken, maar niet met hetgeen waar je bang voor bent

Reageren
    Paniek

Dankjewel voor reageren zo snel

Reageren
    Paniek

hoi Tandor,

vanmorgen merkte ik dat ik minder last had van mijn kaken en minder speeksel(lichtjes), wel nog gek gevoel in m’n tong. Later op de dag werden de klachten wel weer heviger en nu weer heel veel last maar dit zou niet zijn bij ernstige ziekte toch? Ook had ik afgelopen dag bijna geen spiersamentrekkingen en linkerarm voelt weer normaler.

Het zijn dan toch gewoon spanningsklachten?

Reageren
    John (moderator)

Ja dat klopt

Reageren
    Paniek

Vandaag veel klachten…

• onvast gevoel in lichaamduilichtlicht
    • slap voelen en laat dan ook van alles steeds vallen
    • licht in mijn hoofd en onvast gevoel (alsof ik ga vallen). Ik heb dit als ik loop
    • wangen voelen heel trekkerig
    • het voelt alsof ik woorden niet goed kan uitspreken en dat lukt dan soms ook niet
    • gek gevoel in mijn tong, ook of ik de controle over mijn mond kwijt ben
    • stem nog steeds wat hees en meer speeksel

Ik ben er ook wel weer de hele dag mee bezig wat kan het zijn….komt dit nou echt door spanningen? ik voel me er zo rot bij:(

Reageren
    John (moderator)

“Ik ben er ook wel weer de hele dag mee bezig ” Geen wonder dat je dus klachten hebt…

Reageren
    Paniek

Ja ik begrijp dat ik het versterk maar eerst komen de klachten en daarna begin ik er over te malen…kan dat dan toch zo werken met spanningsklachten?

Reageren
    John (moderator)

Ja, dat kan zeker

Reageren
    Paniek

Sorry Tandor, ik blijf me zo rot voelen en (al) m’n spieren staan zo onder spanning:( even voor mezelf op een rijtje gezet maar de klachten die ik heb  zijn geen klachten voor de ziekte waar ik bang voor ben toch? En de kans dat je het krijgt is sowieso heel klein?  En klachten zouden zich dan lokaliseren en niet zo dat ik overal wel wat voel zonder echt uitval toch?

Reageren
    John (moderator)

Het zijn echt stress/spanningsklachten

Reageren
    Paniek

Hoi Tandor, ik was iets rustiger geworden maar vanmorgen werd ik wakker met een bewegende pink, steeds van die schokjes waarop m’n pink bewoog. Ik voel door mijn hele arm dat m’n spier niet lekker zit. Komt dat daar dan door? Ik raak hier dan toch door in paniek:(

Reageren
    PAniek

ik heb trouwens wel kracht in m’n pink. Ik kan het knopje van de magnetron in drukken bijvoorbeeld.

Reageren
    John (moderator)

Het zijn toch echt spanningsklachten en misschien heb je vannacht verkeerd op je arm gelegen.

Reageren
Reageer op: Zijn dit symptomen van
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.