Home / Hersenen & zenuwen / Naast dingen grijpen What the hell!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Hoi lieve mensjes...
Kan iemand mij een hint geven wat dit is? heb sinds 8 dagen een wazig probleem.
Mijn secundaire handeling bijvoorbeeld : auto rijden (pook vastpakken) naar de deur lopen niet meer kijken en dan naast de klink zitten, de kleine dingetjes waar je normaal niet voor hoeft te kijken, daar zit ik constant naast... ik ben heel erg bang. en het maakt me onzeker, ik slaap al 8 dagen niet meer. en zit compleet in de stress.
ben bij de kno arts geweest, en die zei dat met me evenwicht organen niks mis was.
Ook ben ik gisteren bij een neuroloog geweest, en die zei dat alles goed was. Maar toch blijft dat secundaire probleem me gek maken... Weet iemand wat dit zou kunnen zijn ? of waar dit vandaan kan komen?
ik hoop zo graag dat iemand reageert...
Bedankt alvast
ja nogal! ik heb een stressvolle periode achter de rug
Dat kan dan heel goed de oorzaak zijn van je klachten...
hmmz… oke… ben blij dat teminste een iemand reageert.. hierop!! bedankt
Dit is gelukkig weg gegaan, meest raarste klacht ooit. heb nu wel weer andere klachten er voor terug gekregen,.
Langdurige stress werkt ontregelend op het cortisol en je verbruikt meer voedingsstoffen bij stress. Bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren kunnen je hele gezondheid helpen ondersteunen. Stofjes als magnesium en vitamine B versterken je zenuwstelsel, wat kan schelen in je klachten. Ben zelf rustiger bij gebruik van 5htp en creatine. Stofjes als glutamine en creatine bevorderen de aanmaak van gaba, wat ontspannend kan werken. Natuurlijk ook zorgen voor volwaardige voeding, door te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment.
Zelf veel baat gehad bij osteopathie en een atlascorrectie. Veel mensen hebben een scheefstand van de atlas, wat tot tal van klachten kan leiden. Verder zou ik zorgen voor ontspannende beweging, zoals yoga of tai chi of een wandeling in de natuur.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!