- Noor6 juli 2017 om 00:44
Dag,
Dit bericht is zo laat in de avond geplaatst omdat ik druk bezig ben met leren voor mijn laatste toetsen van het jaar, ik zit nu in een toetsweek van 5 gymnasium.
Deze vraag voelde toch wel dringend genoeg om even een bericht over te plaatsen. Het is mijn eerste keer op deze site en ik moet zeggen dat ik het heel prettig vind dat het forum zo toegankelijk is.
Waar het nu om gaat is een heel raar gevoel dat ik een paar dagen terug had in mijn hoofd, en in mijn belevenis ook echt in mijn hersenen. Het was heel kort, misschien wel een halve seconde, maar het kan zijn dat mijn idee van tijd niet echt klopte op dat moment. Het gekke was dat het gevoel vooral aan de rechterhelft van mijn hoofd zat, op hoogte van mijn voorhoofd. Ik heb het maar één keer gehad en het is erg moeilijk om uit te leggen. Het voelde als een soort kortsluiting of geknisper, maar dan heel intens. Het leek even alsof de rechterhelft van het bovenste één-derde deel van m’n hersenen zwaarder was en m’n hoofd naar rechts ging wegen ook.
Ik weet niet of het relevant is, maar af en toe krijg ik tijdens m’n ovulatie hele heftige ovulatiepijn. Een paar jaar terug was het zo erg dat ik anderhalf uur lang verkrampt van de pijn op de grond lag zonder te kunnen bewegen. Nu kreeg ik de dag na het gevoel in m’n hersenen weer ovulatiepijn, maar niet zo heftig.
Ik maak me een beetje zorgen, maar ik denk dat het komt door al het tekort aan slaap de laatste paar dagen, misschien nog in combinatie met stress. Na online gezocht te hebben ben ik niet veel wijzer geworden, misschien weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik hoop eigenlijk dat het een heel algemeen dingetje is, zodat ik niet onnodig naar de huisarts hoef (en onnodig m’n ma laat stressen) Ik ben 17 jaar oud en een meisje.
Groet,
Noor
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 juli 2017 om 01:10Ik maak me een beetje zorgen, maar ik denk dat het komt door al het tekort aan slaap de laatste paar dagen, misschien nog in combinatie met stress. Â Dit zou best de oorzaak kunnen zijn. Omdat je het tot nu toe pas een keer hebt ervaren, denk ik dat je even zou moeten afwachten, totdat de toetsweek voorbij is. Als het dan weer wat rustiger is, eens kijken hoe het gaat.
Reageren