- Montagna23 augustus 2017 om 00:22
Hallo,
Ik heb sinds enkel dagen iets heel vreemd aan de hand. Voornamelijk ’s avonds en wanneer ik neer lig (maar ook op andere momenten overdag en als ik bv zit), krijg ik plotseling een heel raar gevoel in mijn hoofd dat pijn doet en ook, in mindere mate, naar de rest van mijn lichaam uitstraalt. Het is een erg vreemd gevoel en ik weet niet hoe het te beschrijven. Ik heb geen hoofdpijn ofzo hierdoor, maar het is hinderlijk en het lijkt enkel erger te worden. Momenteel lig ik in mijn bed, maar ik krijg elke vijf minuten dat rare gevoel voor een paar seconden.
Ik vind het nog moeilijk om hiermee al naar de dokter te gaan omdat het zo een vreemd verhaal is. Weten jullie wat dit zou kunnen zijn?
Bedankt
7 reactiesReagerenMontagna23 augustus 2017 om 01:02Ik kan het misschien nog het best beschrijven als een soort van elektrisch schok die in mijn hoofd begint en uitstraalt naar vooral mijn benen en armen. Als ik deze dan beweeg in een stuiptrekking is het (even) voorbij. Ik kan er niet van slapen momenteel
ReagerenMontagna23 augustus 2017 om 01:02Bij de ergste schokken lijk ik ook lichtflitsen te zien
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2017 om 08:50Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ik denk toch dar het goed is, om even naar de huisarts te gaan met de klachten.
ReagerenMontagna23 augustus 2017 om 09:18Heb dit weekend voor het eerst XTC genomen, zou het daar mee te maken kunnen hebben? Dan blijf ik van die rommel sowieso af volgende keer
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2017 om 10:40Dat zou heel goed van het drugsgebruik kunnen zijn. Â Drink voldoende water (2 liter per dag) en eet dagelijks vers fruit.
ReagerenMontagna23 augustus 2017 om 15:37Dat gaat toch over hoop ik? Heel duizelig op het werk vandaag
ReagerenJohn (moderator)
23 augustus 2017 om 16:08Dat gaat doorgaans ook weer over. Maar als je er deze week nog steeds last van blijft houden, ga dan toch even naar de huisarts
Reageren