Zoeken Vraag het forum

Hartoverslagen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • BH

Beste mensen

Sinds mn hele leven heb ik last van hartoverslaan. Niks verbazend mn moeder en haar vader hebben het ook en de laatste is er zelfs ouder dan tachtig mee geworden. Misschien is het niks maar sinds enige tijd heb ik last van geforceerd ademhalen en stokt ook en dan lees je op internet wel iets over hartproblemen. Kan het ook niks met elkaar te maken hebben en gewoon verkeerd ademen zijn (want laatste tijd veel dat mn hart overslaat).

groet BH

1 reactie
    Reageren
    Loes

Ook ik heb sinds een jaar last van hartoverslagen (ik ben trouwens blij te lezen dat jij en je familieleden er al jullie hele leven last van hebben). Ik ben ermee naar de huisarts geweest en hartfilmpje laten maken. Niets op te zien gelukkig! Waarschijnlijk is er niets ernstigs met je hart. Ook ik adem verkeerd waardoor ik soms hartkloppingen en hartoverslagen krijg. Ik ga sinds kort naar een haptonoom en sindsdien is het minder geworden. Ik heb ook ceasartherapie gehad maar dit hielp bij mij niet.
    Als je het niet vertrouwd ga dan toch naar de huisarts. Die kan je misschien gerust stellen.
    Succes!

Reageren
Reageer op: Hartoverslagen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.