Zoeken Vraag het forum

Hartoverslagen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stijn

Ik ben 20 jaar en heb soms last van hartoverslagen de laatste tijd weer steeds meer, ik heb al een inspanningstest gehad en een 24 uur ecg daar kwam niks uit, nu heb ik een stuk of 5 keer per dag dat mijn hart een paar keer achter elkaar overslaat ik voel dan een pauze en een extra harde slag daarna en waar ik me zorgen om maak is dat ik de laatste tijd ook een aantal keer duizelig werd van de overslagen alsof het even wazig voor mijn ogen is,
    Dit ging na enkele seconde weer over. Maar betekent dit dat ik terug moet naar de dokter? Of is dit een normaal verschijnsel, ik ben namelijk ook wel gevoelig voor stress en angst rondom mijn gezondheid.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het toch vooral klachten zijn die door stress/spanningen en angst worden veroorzaakt Dat is ongevaarlijk

Reageren
Reageer op: Hartoverslagen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.