Home / Hart, bloed & bloedvaten / Mijn Hart klopt raar
Goedemorgen allemaal,
Ik word de afgelopen dagen compleet gek mijn hart doet erg raar ik heb een constant spanningsgevoel in mijn borst dat erg lang duurt ook krijg ik dan een gevoel alsof mijn hart soms anders slaat rare slagen maakt en lijkt te willen stoppen waar ik erg bang voor ben namelijk dit duurt al erg lang nu mijn hart lijkt vaak ook naar een trager ritme te switchen zonder reden als ik rustig ben.
Ik denk dat het vooral alleen maar een gevoel is.
Als je er ongerust over bent ga dan even aar de huisarts
Ik voel wel dergelijk rare dingen die ik niet precies goed kan uitleggen ik heb het in de vorige reactie uitelegd de dokter zegt dat ik paniekstoornis heb maar ik heb zoals dat word beschreven heb ik niet zulke symptomen ik zweet niet opeens of een snelle hartslag.
Ik kan in de eerdere reacties niets lezen kver een paniekstoornis.
Maar kan je wel vertellen dat je typische klachten hebt, die daar bij passen.
Aha oke ik ben ook vergeten te melden dat als ik soms buk als ik een snelle hartslag heb dat ie erg hard door mijn lichaam klopt en een beetje vertraagd weet u mischien wat dat is want ik heb er wel last van alsof ie veel moeite heeft ofz.
Dat is een heel normaal verschijnsel
Serieus! Is de opeense hoge bloedruk op dat moment niet gevaarlijk of schadelijk? Want dan voel ik hem door mijn hele lichaam kloppen even?
Dat kan geen kwaad.
Het zal ook vooral komen omdat je daar zo op let. Het past in ieder geval allemaal bij een paniekstoornis / angststoornis
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!