Zoeken Vraag het forum

Plotseling wakker schrikken!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anthony

Hallo!

Ik ben een jongen van 20 jaar en loop al sinds mijn 14e rond met dit probleem. Ik weet niet precies hoe ik mijn probleem uit moet leggen,maar ik zal het proberen.

Ik loop al wat jaren rond met dit probleen en heb sinds kort weer hevig last hiervan. Dit is namelijk al de 2e nacht achtereen dat ik wakker schrik en dan hevig adem ga halen en lijk flauw te gaan vallen. Dit gaat gepaard met het gevoel of mijn hart stopt met kloppen. Hierbij lijkt mijn lichaam me altijd te vertellen op te gaan staan, dit gebeurt dus ook altijd! Als ik dan weer ga liggen gaat het uiteindelijk weer. Deze nacht is denk ik het ergst van allemaal. Iedere keer als ik dan eindelijk in slaap ben gevallen, heb ik weer zo’n aanval. Ik ben nu iedere keer bang om te gaan slapen.

Ik hoop dat iemand weet wat dit kan zijn!

Met vriendelijke groet!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er goed aan doet om eens naar de huisarts te gaan met deze klachten. Er zou een slaaponderzoek gedaan kunnen worden.

Reageren
Reageer op: Plotseling wakker schrikken!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.