Zoeken Vraag het forum

hart klachten.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben chai 15 jaar oud.
    Ik heb nu ongeveer 5 maanden vaak last van steken bij mijn hart. De eerste maanden viel alles wel mee soms even een steek en was het weer over. maar nu ongveer een maand heb ik er steeds meer last van. Zoals: Hele erge pijn bij het hart en blijft ongeveer zich 5-10 minuuten door gaan. Heb dan ook last soms van ademhaling. Ik heb ook al 2 keer gehad dat ik echt inzakten door de pijn die opeens kwam. Klacht komt vaak op een normale dag als ik op de bank zit tv te kijken of op school. Ik geef ook aan dat ik al een tijdje rook circa 4 per dag. Heb normaal gewicht en eet gezond en genoeg. de klacht is meestal elke dag, maar de pijn per dag verschilt wel en tijds duur, soms heb i khet pijnlijke gevoel wel 15 minuuten. En heb dan moeilijkheid met adem haling.

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Het is zeer waarschijnlijk dat je klachten worden veroorzaakt door het groeien. Als je groeit zet ook je ribbenkast iets uit. Daardoor komt er wat rek te staan op de kraakverbindingen van de ribben met het borstbeen. Tussen de ribben zitten ook spiertjes. Door het groeien komt er overal wat rek op en dat kan de stekende pijnen veroorzaken. Als je er erg veel last van hebt en ongerust bent, ga dan even naar je huisarts.

Reageren
Reageer op: hart klachten.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Naar de huisarts gaan
5 min leestijd

Naar de huisarts: wat kost een consult en wat wordt vergoed?

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.