- Anoniem26 november 2015 om 14:48
Ik kom net van buiten, stukje gelopen. Mijn hartslag was wat sneller dan normaal. Voelde het bonken door mijn vingers op mijn jas te zetten op de plaats van mijn borstbeen. Mijn borstbeen doet ook wat pijn van net onder de sleutelbenen tot waar de maag begint. De pijn wordt niet erger bij het ademen. Ademhaling lijkt ook normaal. Hartslag lijkt normaal ritme te hebben. De pijn neemt toe als ik met mijn vingers op het borstbeen drukt. Het is een beetje drukkende pijn en wordt scherp als je erop drukt.
Mijn hart is 2 á 3 maanden geleden nog gecontroleerd. Heb wel een 2 slippige hartklep maar volgens de cardioloog is daar voorlopig nog niets mee aan de hand. Ben een jongen van 25 jaar oud, heb geen over of ondergewicht. Lijk een lichte neiging tot boeren te hebben. Wellicht mijn maag? zou het mijn hart zijn? Wat is nu het beste om te doen.. Ambulance bellen lijkt me nu nog niet van toepassing toch?1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 november 2015 om 14:58Ik denk dat het vooral je maag is die de klachten veroorzaakt.
Reageren
Als de klachten aanhouden of erger worden neem dan even contact op met huisarts/huisartsenpost.