- Miranda13 mei 2018 om 07:55
Ik heb een heel nerveus hart zegt de dokter altijd. Mijn hartslag in rust is 80-90. En als ik iets doe ook al is het van de keuken naar de woonkamer wandelen schiet deze de hoogte in!
Nu heb ik al een paar dagen last van pijn aan mijn borstbeen en mijn rug. Ik heb het rap warm. Ik slaap slecht.
Ik weet niet wat ik moet denken van die pijn oo mijn borst soms pijn soms druk. Gisteren was de pijn redelijk constant.
Moet ik me zorgen maken voor problemen aan mijn hart?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 mei 2018 om 09:33Dat is een vraag die ik zo niet kan beantwoorden. Heb je veel stress of spanningen?
Reageren
doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Miranda13 mei 2018 om 12:12Ik hyperventileer niet volgens de test. Ik heb stress maar niet zoveel als een paar maand geleden. Toen had ik paniekaanvallen, maar deze heb ik beter onder controle. Het voelt gewoon anders. Ben wel heel jong 20 jaar. Ben ook wel hypochonder ma ik voel het allemaal
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2018 om 12:31He zijn ook klachten die door stress en angst veroorzaakt kunnen worden. Als je hypochondrisch bent is dat niet zo vreemd
Reagerenmiranda13 mei 2018 om 16:19Dus u denkt niet het hart?
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2018 om 17:16dat denk ik niet nee
Reageren