Hoi John,
Ik heb al bijna een uur een zeurende pijn op mijn borst. Zit aan de linkerkant van mijn tepel en ook in mijn tepel, trekt vaak een beetje naar links. De pijn is vaak eentonig met soms pieken.
Nu ben ik op mijn werk en kan eigenlijk ook geen kant op. Ik weet dat je me dom vind als ik zeg dat ik drie keer de trap op ben gelopen en rustig terug gelopen.
Ik ben gewoon bang voor een hartinfarct.
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen.
Even al je eerdere topics lezen.....
Met een hartinfarct kun je geen trappen lopen!!!
Een hartinfarct was het dus beslist niet. anders had je de trap niet 3 x gehaald. En je hart zit ook niet aan de linkerkant van je tepel. Dus het zullen dan de bekende klachten zijn
Hoi John,
De linkerkant van mijn tepel is echt zeg maar een halve centimeter ernaast.
het is ook echt moeilijk te peilen overigens waar het nu precies zit.
Daarnaast heb ik vaak ook hartkloppingen en soms ook gewoon een losse korte klopping in mijn borstbeen te voelen.
Verder had ik vanmorgen ook ineens last van pijn rondom mijn schouderblad en erop of erachter. Dit heb ik ook de afgelopen weken gehad. Waardoor ik toch ga denken dat klachten met mijn hart te maken kunnen hebben.
Kan ik geen andere hartziekte hebben met dit soort symptomen.
Je hebt geen hartziekte ! Het is angst/stress en hyperventilatie
"De linkerkant van mijn tepel is echt zeg maar een halve centimeter ernaast.
het is ook echt moeilijk te peilen overigens waar het nu precies zit." Daar zit je hart dus niet
Hoi John,
Kan ik met angst/stress en hyperventilatie klachten. iedere dag de hele dag last hebben?
Al maanden lang. Terwijl ik mij niet vaak, niet eens angstig voel.
Ik heb al vanaf november dit soort klachten, dat is toch ook niet best. Ik wordt hier wel een beetje moedeloos van.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Ja dat kan, als je maar lang en vaak genoeg angstig bent en blijft stressen over een hartprobleem dat er niet is.
En over niet angstig voelen: Je moet eens kijken hoe vaak je hier vragen over stelt en in hoeveel topics. Vandaag startte je ook weer een nieuw topic. De angst straalt er toch gewoon vanaf. Alleen heb je dat zelf niet zo in de gaten. En dan die rare dingen zoals : Ik denk een hartinfarct te hebbe du loop ik maar eens 3 x de trap op. Waarom zou je dat nou doen als je geen angst voor dat hart had?
Volgens mij is die vraag ook al meerdere keren uitgebreid beantwoord:
Ja, helaas kun je van hyperventilatie klachten maanden, zelfs jaren, 24/7 klachten hebben.
Het kost je waarschijnlijk echt een periode intensieve therapie, zowel mentaal als lichamelijk, om van je klachten af te komen.
Of om er in ieder geval mee om te leren gaan en er op te vertrouwen dat het geen ernstige of gevaarlijke klachten zijn.
In de afbeelding heb ik een meet moment van de fibri app zitten. Waar ik me ergens zorgen over maak als je ziet dat mijn hartslag steeds kleiner wordt in de grafiek richting de 0.
Ik heb hiermee het idee dat ik tegen een hartstilstand zit. Klopt dit in de grafiek? Kan iemand mij helpen hoe de grafiek werkt.
Even betere foto
hoop dat deze beter is
Die apps zijn niet betrouwbaar.....
Als je tegen een hartstilstand aan zat, typte je geen berichten meer op een forum maar lag je op een ambulance te wachten