- Ss14 maart 2017 om 23:34
hallo ik heb al ruime tijd (2maanden) pijn op de borst met name stekende pijn rond mijn linker tepel dit dit verplaats wel eens naar het midden dit is vaak gepaart met tintelingen in mijn arm ik heb het meestal een kwartier/ half uur, bij alles wat ik doe heb ik het gemiddeld 6x op een dag als ik lig op mijn rug heb ik het ook, vaak ook het gevoel dat er dan maagzuur is als ik het opboer heb ik het idee dat het minder word maar het blijft wel snachts word ik er vaak wakker van en maak ik me bang heeft iemand hier ervaring mee dan hoor ik het graag of een oplossing
mvg s
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 maart 2017 om 00:14Ik denk dat het verstandig is om met de klachten naar de huisarts te gaan. Je zou een reflux kunnen hebben.
ReagerenSs15 maart 2017 om 04:15oke bedankt het is raar omdat ik het al omgeveer sinds vorige jaar sep heb word nu wel erger, ben alleen bang dat het hart het is alleen lijkt me dat gek omdat daar denk ik geen half jaar overheen gaat voor je wat krijgt lijkt mij net ook weer zon stekende pijn in mijn elleboog gewricht wat begon met pijn op de borst dat word minder en gaat door op de arm als ik op mijn buik ga liggen heb ik het idee dAt het allemaal wat makkelijker word
ReagerenJohn (moderator)
15 maart 2017 om 10:03Niet erg waarschijnlijk dat het je hart is. Het kan je maag zijn, of een middenrifbreukje bijvoorbeeld
Reageren