Zoeken Vraag het forum

pijn op de borst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi,

Ik ben een meisje van 18 jaar en ik heb sinds een week last van pijn op de borst.
    De pijn situeert zich in de zone tussen mijn borsten (In het midden dus) en soms ook een beetje naar rechts.
    Ik kan niet echt 1 plaats aanduiden maar het is zo een beetje verspreid.
    De pijn is constant aanwezig maar het is geen stekende pijn, en ook geen drukkend gevoel.
    Gewoon een lichte pijn die wel duidelijk merkbaar is soms al wat meer dan anders.
    Soms heb ik ook soms een misselijk gevoel dat telkens maar een paar minuten duurt.
    Verder straalt de pijn niet uit naar andere lichaamsdelen en wordt hij niet erger bij inspanning.
    Ik heb al wel vaker last gehad van pijn op de borst en ik heb het altijd toegeschreven aan stress en hyperventilatie want ik ben wel een stresskip.
    Maar nu is de pijn anders en begint hij echt wel vervelende te worden.
    Weet iemand wat het kan zijn? Vooral wat er pijn doet, want ik denk altijd meteen het ergste(mijn hart).

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ohja ik heb enkele dagen geleden ook last gehad van keelpijn bij het slikken, geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben.

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen dat je last van je maag hebt of je slokdarm.
    Ga met de klachten even naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: pijn op de borst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.