Zoeken Vraag het forum

Hartoverslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bijnaam

Is het normaal om hartoverslagen te hebben als je zit in een bepaalde zithouding. Ik merk soms dat als ik voorovergebogen zit, dat ik dan hartoverslagen krijg. Kan het daaraan te wijten zijn of is dat niet mogelijk? Voor de rest heb ik vrij weinig last van hartoverslagen.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou het helaas niet kunnen zeggen, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk

Reageren
    Bijnaam

Ik heb het voor een tijdje bijgehouden. En ik heb er elke keer in de avond last van. En dan slechts 1 keer. En het is niet elke dag. Maar als ik het heb, dan heb ik het 1 keer in de avond in rust.

Reageren
    John (moderator)

Misschien is het een zachtere slag die je niet opmerkt, maar dat klinkt niet als een hartoverslag. En als het dat dan toch zou zijn is dat ongevaarlijk

Reageren
    Bijnaam

Bedoelt u dat het ongevaarlijk is als het een hartoverslag is?

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij is dat precies wat ik schrijf.

Reageren
    Bijnaam

Bedankt, waarschijnlijk heb ik dan een leesfoutje gemaakt.

Reageren
    John (moderator)

Je hebt hier in November en ook eerder in Januari ook vragen over gesteld. En 4 maanden geleden een MRI van je hart gehad die helemaal in orde was. Het lijkt erop dat je een angststoornis hebt. Hypochondrie. En misschien is het dan goed om daar eens wat mee te doen

Reageren
Reageer op: Hartoverslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.