- Bijnaam26 januari 2023 om 17:04
Is het normaal om hartoverslagen te hebben als je zit in een bepaalde zithouding. Ik merk soms dat als ik voorovergebogen zit, dat ik dan hartoverslagen krijg. Kan het daaraan te wijten zijn of is dat niet mogelijk? Voor de rest heb ik vrij weinig last van hartoverslagen.
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 januari 2023 om 17:08Ik zou het helaas niet kunnen zeggen, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk
ReagerenBijnaam26 januari 2023 om 17:22Ik heb het voor een tijdje bijgehouden. En ik heb er elke keer in de avond last van. En dan slechts 1 keer. En het is niet elke dag. Maar als ik het heb, dan heb ik het 1 keer in de avond in rust.
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2023 om 17:25Misschien is het een zachtere slag die je niet opmerkt, maar dat klinkt niet als een hartoverslag. En als het dat dan toch zou zijn is dat ongevaarlijk
ReagerenBijnaam26 januari 2023 om 17:27Bedoelt u dat het ongevaarlijk is als het een hartoverslag is?
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2023 om 17:35Volgens mij is dat precies wat ik schrijf.
ReagerenBijnaam26 januari 2023 om 17:37Bedankt, waarschijnlijk heb ik dan een leesfoutje gemaakt.
ReagerenJohn (moderator)
26 januari 2023 om 17:39Je hebt hier in November en ook eerder in Januari ook vragen over gesteld. En 4 maanden geleden een MRI van je hart gehad die helemaal in orde was. Het lijkt erop dat je een angststoornis hebt. Hypochondrie. En misschien is het dan goed om daar eens wat mee te doen
Reageren