Zoeken Vraag het forum

Hartoverslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Milly

Ik heb de laatste dagen enorm last van veel hartoverslagen. Soms meerdere achter elkaar. Ik schrik hier dan echt van..

Laatst een 24u holter gehad en een echo van het hart. Hier kwam niets geks uit. Alleen had ik toen die overslagen nog niet.
    Moet ik dit nu weer melden bij de arts 🙁

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je veel spanningen/stress of angsten? Waarom kreeg je de holter?

Reageren
    Milly

Ja de laatste tijd wel meer stress gehad. Maar dat gaat de laatste week eigenlijk weer goed. Tot een paar dagen terug die overslagen begonnen.
    Voelt ook niet verantwoord om alleen met mijn zoontje te zijn. Stel mn hart stopt er mee..

Ik kreeg een holter ivm een hoge hartslag die ik al jaren heb

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het toch stress gerelateerde klachten zijn. Met je hart is niks mis. Dat was dan wel op de holter te zien zijn geweest

Reageren
    Milly

Maar als de overslagen pas daarna begonnen, dan kan er nu toch iets mis zijn?
    Echo was ook prima. Was net het verslag nog na aan het lezen

Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan toch een gevolg van stress en spanningen zijn. Dat zijn dan onschuldige klachten

Reageren
    Erwin

Slik je medicijnen toevallig? Grote kans dat het iets neurologisch is, ik had er duizenden/dag 10jaar lang, tot eergisteren.

Reageren
Reageer op: Hartoverslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.