- Jane3 november 2022 om 11:55
Hallo allemaal,
Gister ging ik voor het eerst weer aan het werk na een maand thuis ivm mijn rug en burn out na mijn verhuizing en een stressvol jaar.
Ik was al blij dat de hartoverslagen en kloppingen een stuk minder waren.
5 weken geleden 72 uur een Holter gedragen. Daar kwam uit dat mijn hart goed is maar dat er PAC’s en sinus tachyardie te zien was zo nu en dan.
Enfin..gister 3 uurtjes gewerkt, even het dorp in, naar de fysio en ok..ik geef toe niet al te best gegeten.
Ik ging vroeg naar bed maar kon niet meteen slapen. Ik draaide ik mij op mijn rechterzijde en zakte heerlijk ontspannen weg en toen voelde ik een soort fladder overslag/klopping, wel vrij kort, met daarna veel adrenaline in mijn borstkas en toen ging mijn hartslag naar 139. Duurde even voordat deze zakte onder de 100 maar de rest vd nacht voelde ik mij heel onrustig. Hartslag was wel weer o.k maar stijgt wat sneller. Ik werd wakker alsof ik auditie moest doen. Super nerveus met knoop in mijn maag.
Herkent een van jullie dit en hebben jullie tips?
En wat voor soort hartoverslag is dat nou?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 november 2022 om 17:57Hartoverslagen zijn in de regel sowieso onschuldig. Maar die had ja toch ook al..
Reageren
Maar als je na 1 maand met een burn-out weer aan het werk bent, kan ik je wel zeggen dat het te vroeg is.Jane3 november 2022 om 18:47Dank voor je antwoord.
Reageren
Ik snap dat je dat zegt.
Maar waarom gaat de hartslag dan ineens zo omhoog na zo’n hartoverslag?John (moderator)
3 november 2022 om 18:48Omdat je ervan gaat stressen als je het voelt
Reageren