Zoeken Vraag het forum

Hartritme

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rick

Ik heb dit nu al een tijdje maar laatste tijd weer meer last van. Als ik aan mijn pols voel voel ik soms een soort pauze in mijn hartslag zoals bij hartoverslagen maar dan zonder dat er een harde slag na komt alsof mn hart even een slag stopt en weer zachtjes door tikt om de zoveel slagen. Soms voelt het ook alsof de grond op en neer gaat en wordt ik heel duizelig heb al meer dan een jaar geleden een onderzoek gehad maar mn klachten blijven terugkomen en wordt er behoorlijk angstig van.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wat je voelt zal geen hartoverslag zijn. Je voelt op dat moment alleen je hartslag minder hard
    Ben je bekend met hyperventileren? Heb je veel angsten, stress of spanningen?

Reageren
    Rick

Ik ben gediagnosticeerd met een angststoornis, en ik heb zeker heel veel stress en paniek. Maar elke keer als ik me goed voel lijkt het alsof ik iets voel waardoor ik me zorgen ga maken.

Reageren
    John (moderator)

Dat hoort dan toch bij de angststoornis

Reageren
    Bertxxl

Ik heb lek bij hartklep en enkele hartritmestoornissen gehad, hart gereset 1x, nu slik ik 1 x tablet 1,25 mg bisoprolol per dag en is hartklepoperatie nodig bij EMC Rotterdam, is het verstandig om second opinion te doen?

Reageren
    John (moderator)

Dat moet je zelf bepalen. Maar het EMC is toch een gerespecteerd ziekenhuis. Die doen doorgaans geen operaties die niet nodig zijn

Reageren
Reageer op: Hartritme
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.