- Vraagje20 september 2021 om 14:06
Heb een vraagje.
Zit al 4 jaar met verschillende klachten. De ergste met alles wat ik doe licht in mijn hoofd met bewegen met zitten en liggen niet. En heb vaak last van druk op mijn borst. Nou is mijn bloeddruk steeds wat hoger tussen 130 en 160. Nou slik ik duloxetine 4 weken. Ben bang dat alles daardoor niet minder geworden is ja alleen de onrust is beter. Moet ik hoger dan 30 mg of is het wat ik veel lees een bekend iets van duloxetine. Spieren zijn wel meer ontspannen. En ben bang voor mijn hart maar volgens de dokter kan je pas die klachten krijgen bij 180 of juist bij heel laag. Heb wel last van hypochondrie. Daarom voelt het vaak dat ze me niet geloven maar wil weer genieten en leven. 2017 was ik bij de cardioloog en alles goed. En heb nog aardig wat onderzoeken gehad.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 september 2021 om 14:58Ik denk dat je klachten toch vooral te maken hebben angst/spanningen/hyperventileren.
ReagerenVraagje20 september 2021 om 19:47Maar hoe kom ik er dan van af heel de dag licht in mijn hoofd maakt me onstabiel en onzeker. En raak alles kwijt zo.
ReagerenJohn (moderator)
20 september 2021 om 19:56Naar een fysiotherapeut voor ademhalingsoefeningen en spierontspanningsoefeningen en naar een psycholoog voor de angststoornis
ReagerenCatootje25 september 2021 om 07:39Een natuurgenezer kan kijken naar je hele gezondheidssituatie, zoals voedingspatroon, darmflora, hormoonhuishouding en adviseren over voedingssupplementen. Hogere bloeddruk kan onder andere te maken hebben met insulineresistentie en tekorten aan voedingsstoffen. Depressie heeft ook lichamelijke factoren. Medicijnen werken op symptomen maar ontregelen ondertussen je hele lichaam. Met de juiste voeding en voedingssupplementen kan je je lichaam juist bijsturen, zodat je lichaam ook zelf stofjes als serotonine gaat aanmaken.
Reageren