Na trombose dik bovenbeen

  • #1

    Mijn moeder is eigenwijs en wil niet naar de dokter, toch maak ik me zorgen en stel de vraag hier.

    Mijn moeder heeft 1,5 jaar geleden trobose gekregen. Trobose "loste" moeilijk op en advies levenslang steunkous.
    Nu mijn vraag, de trobose zat in het onderbeen, maar haar bovenbeen wordt dikker en dikker, verschil met het andere been is heel duidelijk.
    Ze heeft geen pijn of andere klachten, maar ik vind het niet normaal.

    Wat zou dit kunnen zijn? Nogmaals ik weet dat naar een arts gaan beter is. Maar ik probeer juist antwoorden te vinden om haar te overtuigen toch te gaan.

    Reactie
    #2

    Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. Het kan stuwing door de kousen zijn

    Reactie
Reageer op: Na trombose dik bovenbeen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief