Zoeken Vraag het forum

Trombosebeen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dotje158

Hallo allemaal,

Ik ben een meid van 20 jaar en ik heb nu sinds 2 weken last van mijn linkerbeen en het gaat maar niet weg. Het is een soort krampachtig gevoel (bij de kuit en eromheen), heel lastig te omschrijven maar het kan soms echt wel pijn doen. (Omdat de pijn zon uit het niets kwam en ik de pil slik ben ik hier dus ook al 2 weken mee gestopt omdat ik wilde kijken of het eventueel aan de pil lag en wilde er sowieso al mee stoppen haha) Het zit meer in mijn onderbeen maar soms zit het ook boven de knie of aan de buitenkant van mijn bovenbeen. Ik heb er vooral last van als ik in bed lig savonds en sochtends. Pijn bij het lopen heb ik niet echt alleen een zwaar gevoel. Wel krijg ik pijn na een heel eind lopen. Hebben mensen hier ervaring mee?

Ik heb vandaag ook al de assistente gebeld. Die zei er verder niks op (niet een super assistente. Ervaring mee). Ze zei alleen dat er deze week geen plek meer was en dat ik morgenochtend moest terugbellen om 8 uur wil ik misschien gelijk terechtkomen.

Daarom dacht ik laat ik in de tussentijd even wat vragen omdat ik heel benieuwd ben waar dit vandaan komt en dat het hopelijk geen trombose is !!

1 reactie
    Reageren
    Dotje158

Het is trouwens verder ook niet dik of rood.. heb eigenlijk alleen maar pijn.

Reageren
Reageer op: Trombosebeen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.