- Dotje1584 november 2019 om 13:06
Hallo allemaal,
Ik ben een meid van 20 jaar en ik heb nu sinds 2 weken last van mijn linkerbeen en het gaat maar niet weg. Het is een soort krampachtig gevoel (bij de kuit en eromheen), heel lastig te omschrijven maar het kan soms echt wel pijn doen. (Omdat de pijn zon uit het niets kwam en ik de pil slik ben ik hier dus ook al 2 weken mee gestopt omdat ik wilde kijken of het eventueel aan de pil lag en wilde er sowieso al mee stoppen haha) Het zit meer in mijn onderbeen maar soms zit het ook boven de knie of aan de buitenkant van mijn bovenbeen. Ik heb er vooral last van als ik in bed lig savonds en sochtends. Pijn bij het lopen heb ik niet echt alleen een zwaar gevoel. Wel krijg ik pijn na een heel eind lopen. Hebben mensen hier ervaring mee?
Ik heb vandaag ook al de assistente gebeld. Die zei er verder niks op (niet een super assistente. Ervaring mee). Ze zei alleen dat er deze week geen plek meer was en dat ik morgenochtend moest terugbellen om 8 uur wil ik misschien gelijk terechtkomen.
Daarom dacht ik laat ik in de tussentijd even wat vragen omdat ik heel benieuwd ben waar dit vandaan komt en dat het hopelijk geen trombose is !!
1 reactieReagerenDotje1584 november 2019 om 13:08Het is trouwens verder ook niet dik of rood.. heb eigenlijk alleen maar pijn.
Reageren