- Angelique28 februari 2017 om 12:47
Hallo ik ben vorige week donderdag zonder klachten gaan lopen 5 km , toen ik begon te lopen leek mijn been wel een stok zo stijf en iedere stap branden mijn scheenbeen verschrikkelijk en werd het pijnlijk in mijn kuit en scheenbeen… ik dacht gewoon rustig lopen maar ben uiteindelijk naar huis gegaan door de verschrikkelijke pijn die ik kreeg… savonds een vervelend gevoel net of er iets niet lekker zit maar geen heftige pijn vrijdag weer lopen en weer het zelfde verhaal dus zaterdag niets gedaan… puur rust en alleen in huis wat heen en weer gelopen, zondag zou ik gaan kijken bij een vriend met hardlopen en stonden na een paar stappen de tranen in mijn ogen kon nog amper mijn benen verzetten en de pijn was verschrikkelijk. nog steeds heb ik een soort drukkend gevoel in mijn vooral rechter been.. en kan ik alleen kleine stukjes lopen dan word het niet erger dan een drukkend branderig gevoel . er is denk ik niet echt iets aan mijn been te zien op een plek na naast mijn knie die ook nogal pijnlijk werd daar zit zonder stoten een gevoelige blauwe plek maar voel ook een soort druk in mijn boven been . kan dit trombose zijn of is dit puur iets wat te maken heeft met het wandelen dat ik ben gaan doen. vraag dit omdat er mensen in mijn omgeving direct over een trombose been begonnen en op internet staan wel wat dingen maar kan ik eigenlijk niet veel uit halen alvast hartelijk bedankt voor het reageren.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 februari 2017 om 13:18Een trombose is toch niet erg waarschijnlijk. Het zal eerder een probleem van de spieren zijn . Ga met de klachten naar de huisarts, en laat ernaar kijken.
Reagerenangelique28 februari 2017 om 13:31Dank je wel voor je reactie. dat zal ik doen.
Reageren