- Josephine23 januari 2020 om 18:52
Goedenavond,
Tijdens intensief sporten (krachttraining voornamelijk) heb ik soms dat ik licht wordt in mijn hoofd, mijn zicht wordt dan sterretjesachtig en gehoor wordt dovig. Hier zocht ik niet heel veel achter.
Echter hat ik met een intensieve HIIT training hetzelfde en meldde dit aan mijn coach. Die liet gelijk mijn bloeddruk meten. Na ongeveer 5 pogingen was het gelukt. De bovendruk was 99, onder geloof ik rond de 65. Dit is best laag denk ik zo, vooral tijdens een intensieve workout, hartslag was 125. Daar waar mijn hartslag in rust meestal rond de 62 ligt en tijdens cardio ongeveer oploopt naar 143.
De volgende keer gaan zij eerst mijn bloeddruk meten alvorens ik mee mag doen.Mijn vraag is meer wat dit mogelijk kan zijn of dat iemand zich hierin herkent en of er tips zijn.
Groetjes!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 januari 2020 om 18:55Ik zou voordat je weer gaat sporten eerst maar eens naar de huisarts gaan.
ReagerenEvy18 november 2021 om 22:39Ik heb dat ook vooral bij beenoefeningen zie ik sterretjes begin te zweten en ben ik kort van adem toen ik magerder was had ik dat bijna niet ben nu 8 kilo verzwaard en het is terug denk dat het bij mij aan mijn gewicht ligt want ben vrij sportief loop veel en doe kickboks
Reageren