Zoeken Vraag het forum

Terug palpitaties in midden van de nacht

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joris

Ja hopla weeral midden in de nacht 138 per minuut en nochtans een dag daarvoor ben ik naar de huisarts geweest en had ik een bloeddruk van 12 op 8 dus perfect ,dus ik vraag me af wat te doen ik zit radeloos met mijn handen in mijn haar.Hoelang blijft deze nachtmerrie nog doorgaan?

6 reacties
    Reageren
    Catootje

Die zal wel blijven zolang je niks doet aan oorzaken van je klachten. Voor wat ontspanning misschien wat cbd-olie gebruiken maar vraag aan je arts of apotheek of dat mag met je medicijnen.

Reageren
    Joris

Ik heb 2 weken verlof genomen heb alles gedaan om mij te kalmeren, wandeling,sport,pc,films enz… en toch blijven de klachten doorgaan morgen moet ik naar de. cardioloog voor een hartholter om te controleren wat het probleem is? Hopelijk zal ik eindelijk weten wat het probleem is en ik ben absoluut niet zot ik weet dat er iets aan de hand is maar wat weet ik niet….

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je beter een tijdje met ziekteverlof kunt gaan. Je hebt langer nodig dan 2 weken

Reageren
    Joris

Bedoel je dat ik ziek ben?

Reageren
    John (moderator)

Voel je je zelf dan helemaal goed en gezond?

Reageren
    Joris

Eigenlijk om eerlijk te zijn voel ik me goed in mijn vel, heb een goede job waarvoor ik veel respect krijg en op dat vlak ben ik gelukkig.Het enige dat mij ongelukkig maakt de laatste maanden zijn die hartkloppingen en palpitaties die mij echt bang hebben gemaakt en indien dit eindelijk zou kunnen hersteld worden dan zal ik eindelijk gelukkig zijn.Dus indien de dokter heel de tijd blijft zeggen dat ze allemaal niks zien en toch blijft dit probleem doorgaan is er toch iets….

Reageren
Reageer op: Terug palpitaties in midden van de nacht
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.