- Joris25 september 2019 om 18:49
Ja hopla weeral midden in de nacht 138 per minuut en nochtans een dag daarvoor ben ik naar de huisarts geweest en had ik een bloeddruk van 12 op 8 dus perfect ,dus ik vraag me af wat te doen ik zit radeloos met mijn handen in mijn haar.Hoelang blijft deze nachtmerrie nog doorgaan?
6 reactiesReagerenCatootje27 september 2019 om 09:35Die zal wel blijven zolang je niks doet aan oorzaken van je klachten. Voor wat ontspanning misschien wat cbd-olie gebruiken maar vraag aan je arts of apotheek of dat mag met je medicijnen.
ReagerenJoris27 september 2019 om 17:47Ik heb 2 weken verlof genomen heb alles gedaan om mij te kalmeren, wandeling,sport,pc,films enz… en toch blijven de klachten doorgaan morgen moet ik naar de. cardioloog voor een hartholter om te controleren wat het probleem is? Hopelijk zal ik eindelijk weten wat het probleem is en ik ben absoluut niet zot ik weet dat er iets aan de hand is maar wat weet ik niet….
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2019 om 18:44Ik denk dat je beter een tijdje met ziekteverlof kunt gaan. Je hebt langer nodig dan 2 weken
ReagerenJoris27 september 2019 om 19:41Bedoel je dat ik ziek ben?
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2019 om 19:56Voel je je zelf dan helemaal goed en gezond?
ReagerenJoris27 september 2019 om 20:54Eigenlijk om eerlijk te zijn voel ik me goed in mijn vel, heb een goede job waarvoor ik veel respect krijg en op dat vlak ben ik gelukkig.Het enige dat mij ongelukkig maakt de laatste maanden zijn die hartkloppingen en palpitaties die mij echt bang hebben gemaakt en indien dit eindelijk zou kunnen hersteld worden dan zal ik eindelijk gelukkig zijn.Dus indien de dokter heel de tijd blijft zeggen dat ze allemaal niks zien en toch blijft dit probleem doorgaan is er toch iets….
Reageren