- Anoniem30 april 2019 om 17:22
Hallo
Ik heb vandaag een hart onderzoek om voor een paar weken voor misschien een hartritmestoornis
Bij het opplakken hebben ze een test ecg gemaakt met het apparaatje toen gingen ze bellen naar iemand weet niet precies hoe dat heet maar ieder geval naar de gene die de ecgs ontvangt deze zag gelijk dat mijn hartslag 140 per min was in rust in de kamer vroegen ze gelijk aan mij of ik last had en of ik dit vaker heb zo’n hoge hartslag ik zei dat ik nergens last van had na dat gingen ze de ecg bekijken en wees 1 assistent iets aan en zei de er verder niks over
Nu maak ik mijzelf een beetje zorgen.. dat ze nu al iets hebben gezien dus vroeg mij af als ze al iets zouden hebben gevonden zouden ze dan niet gewoon helemaal stoppen met het onderzoek en gelijk zeggen dat ze iets hebben? Sorry voor de vage uitleg
Extra info:
Wat ik zelf zag op de ecg waar ze naar wezen was dat naast de r dus de s & t flink omhoog gingen en de recht en dan weer naar beneden (sorry voor de onduidelijke uitleg maar beter kan ik het niet uileggen)3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 april 2019 om 21:39als er echt iets mis was geweest, hadden ze je niet naar huis laten gaan
ReagerenAnoniem30 april 2019 om 22:39En bij een onschuldige hartritmestoornis bijvoorbeeld zouden ze dan alsnog niks zeggen?
ReagerenJohn (moderator)
30 april 2019 om 23:17De uitslag bespreken is voorbehouden aan een arts.
Reageren