Zoeken Vraag het forum

Hart onderzoek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Ik heb vandaag een hart onderzoek om voor een paar weken voor misschien een hartritmestoornis

Bij het opplakken hebben ze een test ecg gemaakt met het apparaatje toen gingen ze bellen naar iemand weet niet precies hoe dat heet maar ieder geval naar de gene die de ecgs ontvangt deze zag gelijk dat mijn hartslag 140 per min was in rust in de kamer vroegen ze gelijk aan mij of ik last had en of ik dit vaker heb zo’n hoge hartslag ik zei dat ik nergens last van had na dat gingen ze de ecg bekijken en wees 1 assistent iets aan en zei de er verder niks over

Nu maak ik mijzelf een beetje zorgen.. dat ze nu al iets hebben gezien dus vroeg mij af als ze al iets zouden hebben gevonden zouden ze dan niet gewoon helemaal stoppen met het onderzoek en gelijk zeggen dat ze iets hebben? Sorry voor de vage uitleg

Extra info:
    Wat ik zelf zag op de ecg waar ze naar wezen was dat naast de r dus de s & t flink omhoog gingen en de recht en dan weer naar beneden (sorry voor de onduidelijke uitleg maar beter kan ik het niet uileggen)

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

als er echt iets mis was geweest, hadden ze je niet naar huis laten gaan

Reageren
    Anoniem

En bij een onschuldige hartritmestoornis bijvoorbeeld zouden ze dan alsnog niks zeggen?

Reageren
    John (moderator)

De uitslag bespreken is voorbehouden aan een arts.

Reageren
Reageer op: Hart onderzoek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.