- Lalisa26 maart 2019 om 18:49
Het begon allemaal toen ik een jaar of 14 was, ik sliep gewoon op een nacht en ineens sloeg mijn hart op hol. Hij ging ineens van waarschijnlijk 70x per minuut naar 150x of iets zonder reden. Ik was echt in paniek geraakt en ging huilend naar mijn ouders. Die dachten dat het wel goed kwam. Volgende ochtend was mijn hartslag afgenomen maar nog steeds hoge hartslag.
Ik ging naar de huisarts. Die zei dat ik wel een hoge hartslag had. Ik ging naar het ziekenhuis kreeg een filmpje, kwam niks uit.. na alle jaren nu ben ik bijna 18 heb ik nog steeds last van mn hart. Door de jaren heen heb ik een mix van klachten gehad, hoge hartslag, pijn die ik nie kan uitleggen. Net als dat iemand je laat schrikken die pijn in je hart maar dat gewoon zomaar. Mijn hart voelde ik vroeger nooit maar nu echt heel vaak in rust. Ik ben echt 10x naar de huisarts geweest en telkens zeggen ze hyperventilatie maar ik herken me niet in die klachten. Ik ben nu bijna 18 en ben ten einde raad, sowieso is het gunstiger om nu nog te handelen als er iets is.. mijn vraag is herkent zich iemand in deze klachten en wat kan ik het beste doen als de huisarts niks voor me doet maar ik constant hartkloppingen heb en pijn al 4 jaar kang uit het niets? Ik heb een gezond gewicht, (nou ja heb ondergewicht maar niet ernstig) aub geef me advies.. mvg een hopeloze meid2 reactiesReagerenLalisa26 maart 2019 om 18:54- Ohja mijn hartslag in rust is gemiddeld 90. Maar soms tel ik het en is het ineens 60-75…. snap dit echt niet
John (moderator)
26 maart 2019 om 20:30doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/