Hartkloppingen duizelig snelle hartslag

Hallo ik zit al 2 jaar lang met bepaalde klachten 2 jaar geleden kreeg ik last van steken op de borst (bij aanraking deed het al pijn) en hartkloppingen toen ben ik naar de huisarts gegaan volgens de huisarts was het Syndroom van Tietze en hier was ik gerust onder tot dat de klachten alleen maar erger werden ik kreeg enorm heftige pijn aanvallen en begon daardoor te hyperventileren na meerdere huisarts bezoeken geloofde mijn huisarts mij niet meer en zei ze dat ik ermee moest leren leven.. omdat ik toen nog op school zat en zoveel pijn had dagelijks moest ik stoppen met school omdat ik niet meer sliep hiervan dit was heel moeilijk maar ik koos voor mijn gezondheid en zo ging het niet meer na vele ziekenhuizen te hebben bezocht en altijd te moeten horen dat ze het niet wisten ben ik terecht gekomen bij een psychiater die mij eindelijk serieus nam

nu zijn mijn klachten behoorlijk veranderd en zit ik nu eigenlijk met deze klachten: (draai)duizelig van uren lang, hartkloppingen uren lang, Snelle hartslag plotseling of bij inspanning, zo af en toe steken op de borst, last van het middenrif bij aanraking blijft het minimaal een dag super veel pijn doen

nu ben ik door mijn psychiater bij een cardioloog terecht gekomen ik heb een ecg gehad een 24uurs holteronderzoek deze waren goed helaas had ik op die momenten ook geen last.. wel was mijn hartslag hoog rond de 110/140 nu heb ik ook nog een fietstest gedaan tijdens de fietstest heb ik niet het maxium kunnen halen (geen conditie meer) maar wederom geen last hiervan krijg ik nog de uitslag en daarnaast krijg ik over een paar maand nog een event recorder mee voor een week nu is het allemaal afwachten wat daar uit gaat komen (ik zelf denk niks)

nu ga ik ook binnenkort naar een diëtiste voor het kijken naar allergieën of intolerantie (histamine) want ik heb extra veel last bij alcohol, cafeïne, blauwe kaas, chocholade etc etc dit is dus allemaal afwachten nog

zelf heb ik in het verleden heel vaak gehoord van diverse artsen dat het tussen mijn oren zat (stress,angst,hyperventilatie) nu heb ik totaal geen stress en geen angst tenminste voor mijn gevoel tuurlijk krijg ik wel stress van het niet weten van wat ik heb maar voornamelijk ben ik heel ontspannen en dit waren dan ook de artsen die mij niet serieus namen toch ben ik ooit naar een fysiotherapeut geweest voor ademhalingsoefeningen etc na 9 lessen was er niks verbeterd en werd het eerder erger dan beter in overleg met de fysio gestopt want zij zag ook geen verbetering maar omdat alles zo lang duurt ben ik in een soort cirkel gekomen -> slecht slapen tussen 04:00/05:00 in slaap -> wakker om 12:00/13:00 -> stoelgang heel slecht -> weinig beweing -> slechte conditie dit maakt het achterhalen niet makkelijker en dat al 2 jaar lang elke dag ..

om nog wat extra informatie te geven heb ik voornamelijk last van de snelle hartslag duizeligheid en hartklopping als ik fiets,wandel,weinig slaap,bepaald voedsel eet, plotseling bij het tv kijken bijvoorbeeld of tijdens ruzie’s versterken de klachten

het is misschien een ontzettend warrig verhaal maar dat is mijn leven momenteel ook haha ik hoop dat iemand het een beetje begrijpt en misschien het antwoord weet want het duurt mij echt te lang? Dankjewel alvast!

Reageren
    Reageren

Hoi, ik heb nu bijna dezelfde klachten. Ben je na al deze tijd er al achter gekomen wat je had/hebt, of is dit nog steeds onduidelijk. Hopelijk maak je het goed.

Reageren

Hoi, ik heb nu redelijk dezelfde klachten en ik vroeg me af of je na al deze jaren nu weet wat je hebt/had. Hopelijk maak je het goed.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Hartkloppingen duizelig snelle hartslag

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe