- Nick2 januari 2019 om 13:01
Hallo,
Ik ben allereerst hoogsensitief en een hypochonder dus dat kan er mee te maken hebben, ik heb een angstoornis.
Ik was net aan het gewichtheffen, wat best zwaar was. Dus mijn hartslag ging wat omhoog ik denk rond de 100 en ik voel hem duidelijk bonken. Niks aan de hand dus denk ik, maar dan ineens gaat hij terug naar 60 lijkt het wel voor 2 seconde en dan ineens weer 100. Ik heb dat meestal ook als ik een paniekaanval heb dan voel ik dat gebeuren in mijn borst. Ik ervaar dan geen klachten maar ik vind dat altijd zo raar.
Ik heb bij de fysio een stress test gedaan( de trappen zoveel mogelijk op en af rennen tot hartslag 180) en dat ging perfect ik had nog een zuurstof percentage van 98 na 10 minuten op en af rennen. Ik val nooit flauw en ik heb in februari vorig jaar nog een volledig onderzoek gehad bij de cardioloog Inc fietstest en holter. Maar ik snap gewoon niet waarom dat vaak gebeurd, echt plotseling heel traag en dan weer snel .Ik was nu ook niet in paniek of gestrest
1 reactieReagerenNick2 januari 2019 om 13:04Ik ben trouwens 23 en gezond volgens alle dokters.
Reageren