Zoeken Vraag het forum

Ongezond hart

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • X9X

Ik liep net 2 trappen op om een niet te snel tempo, toen ik boven aankwam voelde ik me hart heel hard kloppen zo hard dat ik het echt in me borstkast voelde, me hartslag was ongeveer op 120.

Nadat ik op mijn stoel ging zitten ging me hartslag snel weer omlaag naar 56 en heel traag. maar zelfs als die zo traag gaat voel ik me hartslag soms nog wel heel duidelijk maar meestal niet als die zo sloom gaat.

hij ging echt van 120/130 naar 56 binnen een halve minuut.

Ik heb al vaker rare klachten en heb al bloed laten controleren en heb een ecg gehad. alleen nog geen echo. Nu vraag ik me af hoe slecht is dit? me hart doet altijd zo verschillend en heb dit nooit

De ene keer als ik gewoon een tijdje als still en rustig zit gaat die rond de 80/90 en als ik dan opsta blijft die ongeveer zo of gaat die naar 120. En nu dan dat hij als ik loop rond de 130 zit en als ik dan gelijk zit die naar 56 gaat.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het is juist goed als de hartslag snel weer naar een lager tempo gaat. Daar is niks mis mee.   Maar je conditie is niet al te best als je hartslag zo snel omhoog gaat bij inspanning

Reageren
Reageer op: Ongezond hart
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.