- Roso27 oktober 2017 om 00:11
Ik kwam net uit de douch, ik heb al lang ‘klachten’ van mijn hart extrasystole ect. Mijn hart ging rond de 140 toen ik in mijn kamer kwam door het warme douche en snel afdrogen dat is ook niet wat ik raar vindt, maar ik ging gelijk eigenlijk liggen en toen ging me hart in secondes van 140 naar 70, ik heb al een ecg gehad en een hart echo en daar is niks ‘raars’ op te zien maar dit is toch niet normaal. Ik heb deze klachten nooit gehad en ook niet dat ik echt ‘pijn’ krijg aan me hart het voelde als of me hart het zwaar had met gewoon slaan, de slagen waren ook niet gelijk het was snel en dan paar snel achter elkaar en dan weer heel rustig toen ik weer ging staan ging het wel weer, maar hoe kan me hart zo anders reageren als ik gewoon op me rug ga liggen.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2017 om 09:45maar ik ging gelijk eigenlijk liggen en toen ging me hart in secondes van 140 naar 70, Dat is toch juist een goed teken! En zeker na een hete douche. het is de bedoeling dat je hartslag weer snel normaal wordt na een inspanning. Je let er te veel op en meet te vaak je hartslag. Dat alleen al zorgt voor grotere verschillen en onrust.
Reageren