- anoniem10 april 2013 om 13:41
Hallo
Ik ben een meisje van 17 jaar.
Sinds gisterenochtend heb ik pijn aan mijn hart denk ik. Het is toch in de buurt.
De dokter zegt dat ik te jong ben voor iets aan mijn hart te hebben maar het doet nog steeds pijn. De dokter duwde erop en vroeg of ik pijn had. Terwijl ze duwde niet maar erna deed het veel pijn. Is dit normaal?Het komt op in de ochtend..
Ook voelde ik in het begin mijn hart heel hard bonzen en snel maar dat heb ik nu niet meer..
Het doet alleen nog pijn en daar heb ik schrik voor.Ik ben vorige week wel hard op de grond gesmakt tijdens een voetbaltraining. Kan ik daardoor misschien pijn hebben aan mijn hart? Kan het gewoon een spier zijn dat bezeerd is geraakt? Of iets anders..
Groetjes
17 reactiesReagerenLola10 april 2013 om 14:44Hai, waarom twijfel je aan het oordeel van een arts?
Reageren
Groetjesanoniem11 april 2013 om 11:25Ik twijfel niet aan de arts.
Reageren
Ik wil gewoon zeker zijn..Heleen11 april 2013 om 11:32anoniem11 april 2013 om 14:49dank je wel voor de reacties!
nee ik heb geen pijn als ik hoest.
het is zelfs bijna over. dus het gaat weer weggroetjes
Reagerenanoniem20 april 2013 om 10:58hey,
de pijn was dus weggegaan he!
Maar nu is het terug nadat ik gedanst had. Raar he!Zou ik het nu weer belast hebben, wat daar ook zit?
Groetjes
ReagerenSanne20 april 2013 om 14:45Is heel goed mogelijk. Houd het even in de gaten. Als het nou erger wordt de pijn, ga dan even terug naar de huisarts. Misschien dat een paracetamol helpt.
Sanne
Reagerenanoniem20 april 2013 om 15:11hmmm…misschien wel
Reageren
DankjewelQuote20 april 2013 om 17:06anoniem24 april 2013 om 11:33ik krijg er meer en meer last van…
kan het zijn doordat ik te veel op mijn buik (op mijn bed) lig? het is nog steeds bij het hart dat het pijn doet maar ik denk niet dat het mijn hart is.. mijn ribben denk ik… het steekt en dan moet ik mij uitrekken en goed inademen voor het te verminderen…groetjes
ReagerenIemand24 april 2013 om 12:04Beweeg je voldoende? Geen last van overgewicht?
Reagerenanoniem27 april 2013 om 13:10Wel ik zit een beetje maar over de bmi.. echt niet veel
Ik heb een operatie gehad aan de knie waardoor ik meer dan een half jaar niet echt kunnen sporten heb. Nu sport ik af en toe eens.. als ik tijd heb..
Kan het daardoor zijn?
Want ik doe 2 uur sport op school en af en toe eens een avond per week..Maar nu is dat al een tijdje geleden
ReagerenLauriane27 april 2013 om 14:31Hai, als je je echt zo’n zorgen maakt, maak dan een afspraak met je huisarts. Hij kan luisteren en een diagnose stellen.
Succes
Reagerenanoniem5 mei 2013 om 17:08hey allemaal,
De pijn is uiteindelijk dan toch weer overgegaan..
Het zal dus gewoon overbelast geweest zijn..
Toch allemaal heel erg bedankt!! 😉
Groetjes
Reageren
🙂anoniem23 mei 2013 om 18:01Hey
het is al een tijdje geleden nu maar de pijn is er weer. En het doet veel pijn. Terug bij mijn linkerborst ongeveer bij het hart dus.. Kan het stress zijn.. Of ja… Ik maak me wel veel zorgen nu..
Reageren