- Anoniem28 mei 2018 om 23:40
Aha, in de bovenarm en de schouder dus, en niet in de onderarm in de vorm van kleine steekjes zo nu en dan (bij beweging). Dat stelt mij wel gerust! Het is namelijk geen doffe pijn en ook niet echt aanhoudend…
Anoniem28 mei 2018 om 23:53Anoniem29 mei 2018 om 12:56Korte update:
Pijn in linkerarm is verdwenen, de stijfheid van mijn nek is er nog wel. Kan dat komen doordat ik toch 2 dagen lang wel redelijk actief eraan heb gezeten?
ReagerenJohn (moderator)
29 mei 2018 om 13:18Dat zou kunnen
ReagerenAnoniem29 mei 2018 om 13:43Oke, ik ga in ieder geval ervan uit dat mijn hart in orde is haha. Danku!
ReagerenFi22 juli 2018 om 21:00Hoi.
Ik weet niet of ik juist zit maar hoop dat iemand mij kan helpen
Een week geleden ben ik met mijn jongste broer van mijn werk naar huis gereden op de brommer ik zat van achter maar we zijn plots door een auto omver gereden ik ben met een ambulace naar het ziekenhuis gereden
Ik hen een dikke infuus gekregen zoals de verpleger het noemden er zat zout water in als ik het goed had begrepen
Toen ik naar huis mocht deden ze de infuus er uit het bloede nogal hard ik had 3 windels om het bloed te stoppen
Nu een week later mijn linkerarm doet plotseling veel pijn van boven tot mijn vingers mijn pols doet ook pijn en waar de infuus zat doet het ook pijn
Nu begint mijn buik en maag mee pijn te doen heeft iemand een idee door wat dit komt
Mvg nog een fijne avond
ReagerenJohn (moderator)
23 juli 2018 om 01:15Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de dokter
Reageren