- Shsh8 juli 2018 om 11:22
Vorige week werd ik onwel en ik moest bijna flauwvallen. Ik werd meteen naar de spoedeisendehulp gebracht. Hieruit bleek dat ik op dat moment niks ernstig had. De controles die zr hadden gedaan, bleek.goed te zijn. Ik heb 2 dagen geleden een pijn gerkegen in mijn linkerarm. Dit begon vanaf mijn schouder tot aan mn vingertoppen. Ook had ik een druk op mijn linkerborst. Ik kreeg ook steken. Dit gevoel is gisteravond teruggekomen en ik kon niet slapen tot 4 uur in de ochtend. Ik voelde niet echt een pijn (af en toe steken), maar een onzeker gevoel. Mijn arm voelde ook tintelig en zwaar aan. Mijn lichaam was uitgeput. Het leek alsof ik dagen lang had gewerkt zonder te stoppen. Ook kreeg ik het koud en begon te trillen terwijl ik goed bedekt was. Tenslotte was en ben ik nog steeds misselijk gedurende deze gebeurtenissen. Ook heb ik af en toe last van mijn maag. Ik voel daar dan steken.
Ik ben bang dat het met mijn hart te maken heeft, maar mijn huisarts wilt mij niet doorverwijzen. Ik maak mij zorgen om mn gezondheid en ik weet niet meer wat ik kan doen. Ik ben radeloos.
1 reactieReagerenThomas8 juli 2018 om 16:00Hoe oud ben je? Wat is je BMI? Rook je? Andere risicofactoren?
Is er een rede dat je huisarts je niet wilt doorverwijzen?
Reageren