Zoeken Vraag het forum

fietstest

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

hallo ik heb vandaag een fietstest gedaan ik ben een jonge vrouw en ik had voor de test een hartslag van 113 bloeddruk 144- 85  ik was  zenuwachtig misschien dat ik aan het hyperventileren was ik had ook aangegeven dat ik me niet zo lekker voelde maar alsnog de test gedaan..

toen ik klaar was met de test had ik even tijd nodig om me hartslag weer omlaag te krijgen en volgens de assistenten kon het paar minuten duren. maar misschien dat ik wat meer tijd nodig had. ik durfde niet te vragen wat me hartslag was en me bloeddruk zodat ik niet in paniek schoot toen ik iets rustiger werd haalde ze die dingen weg me hartslag was toen rond de 110 – 120

thuis aangekomen en zelf nog gemeten 80

nu is mijn vraag als er iets niet oke was had ze dat dan aangeven ? als me bloeddruk of hartslag te hoog was? en als er iets te zien is krijg je dan eerder antwoord want ik volgende maand een afspraak bij de cardioloog voor de uitslag

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dan had je beslist eerder een afspraak gekregen of was de cardioloog erbij gehaad

Reageren
    anoniem

Hallo Tandor ik heb gisteren dus die fietstest gedaan toen ik thuis was ging het goed maar in de avond kreeg ik een brok in me keel en voelde ik me onrustig toen ben ik ademoefeningen gaan doen me hartslag was rond de 52 60 ik werd er rustig door ik ging op bed liggen maar hporde een hoge piep in me opr en ik had moeite met praten alsof ik niet helemaal bij was met me hoofd ik voelde me ontzettend moe en ik kon niet helder denken mijn linker arm voelde ook raar aan ik werd bang maar ik deed er niks mee vanochtend huisarts gebeld en de assistent zei waarom ik niet aan de bel trok het kon een kleine tia zijn ik schrok me rot en als het zo was dan konden ze dat nu niet meer achter halen maar toch afspraak gekregen een half uurtje geleden geweest bij de arts in opleiding neurologische testjes gedaan is allemaal goed en volgens haar is het een hyperventilatieaanval geweest maar ondanks de testjes ben ik niet gerust gesteld dit soort symptonen moeten toch wel iets serieuzer genomen worden misschien een bloedonderzoek test of een verwijzing naar de neuroloog?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk toch ook dat het een aanval van hyperventilatie is geweest. Met name omdat je eerde de fietstest had..

Reageren
Reageer op: fietstest
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.