- Freddie19 maart 2018 om 13:24
Hoi allemaal
Vanaf afgelopen vrijdag heb ik continu last van een irritante zeurende pijn in mijn borstspieren. Kan dit mijn hart zijn? Als ik op verschillende plekken duw voelt t ook geïrriteerd echt vervelend. Als ik diep inadem voel ik het ook.
Help wat is dit, ik maak me vreselijke zorgen.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 maart 2018 om 14:26Dit is toch een probleem van de spieren en niet van het hart hoor.
ReagerenFreddie20 maart 2018 om 18:34Ik geniet ook aan bij de armen en tussen mn schouders. Kan Ik dan beter naar de fysio gaan?
Ik heb overigens de laatste week ontzettend veel last van zuur branden .
Kan dit de veroorzaker zijn?
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2018 om 18:44Moeilijk om daar zo antwoord op te geven…ga voor het maagzuur naar de huisarts
Reagerenivar31 maart 2018 om 10:50Hallo iedereen, mijn zoon van veertien heeft al een week last van zware pijn aan de borstokselspier. Hij heeft zware hypogrondrie en denkt bij elk pijntje aan kanker. Hij heeft heel veel spanning en concentreert zich allleen maar op die spier. De dokter heeft hem naar de pyscholoog door verwezen. Maar de pijn werd erger en de spanning nam gister toe. Maar naar een goede nachtrust kwam hij vanmorgen bij me met geen spierpijn meer. Maar toch op de een of andere manier denkt hij tocch steeds aan kanker terwijl de dikste spier de bordtspier is en hij veel stress heeft dn geen bibbels en zo voelt kan het geen kaker zijn. Wat moetik doen om hem gerust te stellen gaat de stress over en hoe leg ik hem uitdat niet elk pijntjd kanker is en dat als je er aan voelt de hele dag en angstig bent het helemaal niet gek is dat de spier die al dik is zwaar en gespannen aanvoelt. De dokter heeft ook nog gevoeld aan de spier en zei dat er veel spanning in zat. Groet ivar
ReagerenJohn (moderator)
31 maart 2018 om 11:22He enige wat je kunt doen is proberen hem steeds gerust te stellen. Het zal toch de psycholoog zijn, die hier iets aan moet gaan doen
Reageren