Home / Hart, bloed & bloedvaten / Beweging hart overslag ofz
Hallo,
Ik heb bij bepaalde bewegingen wanneer ik bijvoorbeeld mijn linker arm over mijn hoofd til of soms zelf even wat omhoog doe een overslag denk ik ook kriebel achtig gevoel in mijn keel. Dit is een voorbeeld ik heb het soms ook bij andere bewegingen weet iemand hoezo ze door bewegingen veroorzaakt worden. En waarom wel bij mij en andere niet snap er niks van. Is mijn hart gezond want je moet toch vrij bewegingen kunnen verichten zonder deze extrasystole
Gr
En wie heeft dan vastgesteld dat je dan een extrasystole hebt?
Hallo tandor,
Omdat ik er ervaring mee heb en weet hoe het voelt een harderslag voel ik ook raar gevoel in keel daarvoor voel ik ook iets inhoudend ophopend gevoel midden borst inwendig dus waarschijnlijk de pauze ofz
Ik zou het vreemd vinden als die beweging dat zou veroorzaken. Ga met de klacht naar de huisarts. Die kan heel makkelijk vaststellen of de beweging een ritmestoornis veroorzaakt. Het zou mij wel erg verbazen.
Ik heb al opgezocht op internet en er zijn best veel mensen die dat hebben sommige zeggen dat de vagus nervus of diapghram of dergelijk geiriteerd raakt ik weet natuurlijk niet of dit klopt heb 24 uur holter gehad 1 pvc gezien niks ergs was de diagnose cardioloog was niet echt meelevend trouwens. Leek hem niets te boeien. Maar toch heb ik de vraag zoals bij 1 steeds ven bang dat er niks ergs is wat niet ontdekt is wil noet neervallen dood ben nog maar 19
Ik denk dat je je toch vooral onnodig druk maakt daarover. Het kan gewoon een spier zijn die deze sensatie veroorzaakt.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!