- Dani2 november 2017 om 00:11
Hallo mensen , hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen.
Ik heb jaren lang niks gedaan in vorm van beweging , egt extreem weinig, ben zomaar veel afgevallen zonder te bewegen , zon 12 kilo ik dacht zelf omdat ik weer begonnen was met roken, buiten dat nu dus weer gestopt met roken al maanden lang gelukkig en wil gezond gaan doen dus ben begonnen met 2 uur per dag in de avond gewoon rustig te gaan lopen , mijn probleem is nu alleen dat ik pijn in me linker borst krijg . Heb al bloedlaten prikken was gewoon goed en hardslag ook , maar had alleen een hoge hartslag rond de 100 was volgens de dokter iets te hoog maar kwam door me slechte conditie , heb veder ook veel last van me handen een dood gevoel of heel snel slapende handen ( tintelingen ) veder ook raar gevoel in me rechter onderbuik lijkt alsof er iets in de weg zit zon raar gevoel .. iemand die me iets kan zeggen over me klachten maak me zorgen alleen de huisarts zegt dat er niet veel kan zijn vanwege groot bloedonderzoek wat goed was ..1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 november 2017 om 00:20Misschien gaat er iets niet met je ademhaling tijdens het lopen. dat kan door een slechte conditie veroorzaakt worden.
Doe eens de test op:
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/
Reageren