- avdb20 januari 2017 om 11:05
Ik heb nu ongeveer al 5 keer, op de meest willekeurige momenten, gevoeld hoe m’n hartslag verstoord was. Hierbij kreeg ik een erg benauwd gevoel en kreeg ik het ofwel ijskoud ofwel begon ik heel erg te zweten. Duizeligheid kwam er ook bij, maar niet altijd. Volgens de huisarts is m’n bloeddruk en hartslag oke, maar het komt ook plots op dus dat leek me zelf logisch…
Zelf heb ik er een angstig gevoel over en heb graag wat zekerheid, iemand die kan helpen?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 januari 2017 om 11:23avdb20 januari 2017 om 11:37Dit kwam negatief uit. Ik heb geen gevoel dat ik naar adem moet happen.
ReagerenJohn (moderator)
20 januari 2017 om 11:43Ga dan eens met de klachten naar de huisarts voor wat onderzoek.
Reagerenavdb20 januari 2017 om 13:32de huisarts heeft me niet echt een antwoord, dat hij voorlopig niks kan beslissen en ik moet afwachten… daarom kwam ik hier om hulp vragen
ReagerenAnoniem20 januari 2017 om 17:22Hallo avdb ik adviseer je om een holter kastje aan te vragen laat je niet zomaar naar huis sturen als die aanval komt klik je op een knopje en kunnen ze zien wat er eventueel mis is of dat het niet met je hart te maken heeft
Reageren