- Sas8 januari 2020 om 20:34
Laatst ben ik na het sporten niet lekker geworden. Toen ik stopte werd alles duizelig en ben ik na een halfuur zitten uiteindelijk weer opgestaan en naar huis gelopen. Twee dagen erna voelde ik me nog steeds niet helemaal best, een beetje licht in m’n hoofd en duizelig. Een week later ben ik naar de huisarts gegaan. Die heeft geluisterd naar m’n hart en bloeddruk gemeten, waar niks mis mee was volgens hem. Ik moet het een aantal weken aankijken. Alleen als ik zelf mijn hartslag meet vind ik die erg laag. Overdag is het normaal rond de zestig, maar voor het slapen gaan gisteren was het bijvoorbeeld 45. Ook heb ik sinds dat ik niet lekker ben geworden dagelijks last van erge druk op de borst en soort van wegtrekkers waarbij ik duizelig word. Ik geef het verder niet echt aan omdat ik niet als een aansteller wil overkomen, maar ben bang dat m’n hart er dan gewoon mee stopt en in elkaar zak. Ik vraag me daarom af of ik me zorgen moet maken, of dat dit waarschijnlijk gewoon komt doordat ik mezelf gek maak. Ik ben 23 en verder gezond.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 januari 2020 om 20:50Je hart stipt er niet zomaar mee..
Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Sas8 januari 2020 om 22:29Dus desondanks een hartslag van 45 hoef ik me niet zo snel zorgen te maken?
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2020 om 22:31Nee hoor. Maar als je er bezorgd over bent bespreek het dan met je huisarts
Reageren