Zoeken Vraag het forum

Afslanken op een gezonde manier!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jared De Bruyn

Hallo allemaal,

Ik zie zoveel berichten op het internet passeren over mensen die graag enkele kilo’s willen kwijt geraken. Er is zoveel gaande op het internet over streng diëten en pillen nemen…en als je dan 1 keer op de week iets eet wat je graag wil eten is heel de week van het diëten naar de vaantjes.
    Dit kan niet de bedoeling zijn! Er zij beteren en effectievere manieren.

Ik bijvoorbeeld doe aan Herbalife, dit zijn gezonde producten en je hoeft er geen dieet voor te volgen. je krijgt 52 essentiële voedingsstoffen binnen bij een shake die je ’s morgens neemt. Deze shake neem je niet zomaar, je koopt wel de producten aan maar krijgt er een coach bij die je om de 2 weken evalueert. Herbalife groeit nog elk jaar en ze bestaan al meer dan 35 jaar!

Voor mensen met vragen in verband met voeding of herbalife, jullie mogen me altijd contacteren! Ik ben momenteel in opleiding voor coach bij Herbalife.

Ik ken de producten weet hoe je ze moet gebruiken, en ook welke persoon wat nodig heeft, iedereen is natuurlijk anders.

Waarom wachten, uitstellen is afstellen.
    Mensen met vragen, contacteer me.

[email protected]

Reageer op: Afslanken op een gezonde manier!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.